Představte si tu situaci – máte nápad, silnou a jasnou vizi, chytlavý slogan a unikátní marketingovou strategii, která pohltí každého. Cítíte, že svoji tvůrčí stránku jste již vyčerpali a je potřeba to všechno nějak hodit „na papír“, dát Vašemu projektu formu a poohlédnout se po investorech.

Když to takhle shrneme do dvou vět, zdálo by se to jako jednoduchá věc. Mezi vývojem produktu, vylepšováním služeb a získáváním nových zákazníků je ale taky potřeba jistit si záda. A to hlavně správným nastavením právního rámce Vašeho podnikání.

S našimi klienti si o jejich podnikání rádi povídáme a během toho povídání často dojde na otázky,
o kterých klient nikdy ani nepřemýšlel. Tak schválně.

  • Asi byste uvažovali nad právní formou podnikání, ale přemýšleli byste detailně nad nastavením vztahů mezi zakladateli? Položili byste si otázku, co by se s firmou dělo, pokud by jeden ze společníků zemřel? A co vlastní majetek, máte ho dostatečně ochráněn?

 

  • Nejspíš byste se zamysleli nad tím, že bude nutné přibrat k projektu nějaké zaměstnance nebo spolupracovníky. Napadlo by Vás dát jim kousek ze zisku projektu? A co je po určitém čase zatáhnout do struktury firmy a dát jim malou část rozhodovacích práv?

 

  • A určitě byste řešili i vstup investora. Pokud se ale do investiční fáze ponoříte více, rozhodně narazíte na anděly (snad ne i démony), blázny, preseed fáze, akcelerátory…no a nakonec Vám z těch termínů nejspíš půjde hlava kolem.
ANCHOR_TOP_TITLE

Tento web využívá cookies

Pro chod webu jsou nezbytně aktivovány esenciální soubory cookies. Pro plnohodnotné poskytování služeb, personalizaci reklam a analýzu návštěvnosti jsou však nutné povolit i volitelné cookies. Souhlasíte s používáním cookies? Zobrazit podrobnosti

Nastavení cookies

Vaše soukromí je důležité. Můžete si vybrat z nastavení cookies níže. Zobrazit podrobnosti