Rychlý kontakt + 420 773 240 555

cs en de

Blog | Kdy oznámit prodej firmy zaměstnancům a spolupracovníkům?

Blog | Kdy oznámit prodej firmy zaměstnancům a spolupracovníkům?
26. 02. 2020

Pokud se rozhodnete prodat firmu, dříve nebo později to budete muset říct i svým zaměstnancům a spolupracovníkům.

Kdy jim to říct? Na to není žádná univerzální odpověď.

Je potřeba to dobře promyslet.

 

Osobně bych doporučoval co nejpozději, ideálně když už jste domluveni s konkrétním zájemce. Klíčovým kolegům asi o něco dříve, řada z nich asi navíc bude do prodejního procesu nějak aktivně zapojena.

 

Proč?

Těch důvodů je celá řada, například:

▶️ prodej firmy se jich vždy nějak dotkne, některých více, některých méně

▶️ i když by se jich prodej nedotkl, oni si to logicky myslí, začnou mít obavy, rozjedou se spekulace, šuškanda…a to je to poslední, co potřebujete

▶️ dokud není prodej podepsán, jako by nebyl

 

Pár dalších drobných doporučení – dobře promyslete:

✅ Kde a kdy vést jednání se zájemcem. Často je lepší někde úplně mimo, a ne u vás „na firmě“, kde se pohybují ostatní kolegové.

✅ Kdy a za účasti koho umožníte zájemci prohlídku firmy (provozu, továrny, skladu, kanceláři, dle okolností) Proč? Zaměstnanci a spolupracovníci jako by měli na tohle „radar“. Poznají to. Někdy zájemce vycítí na kilometry daleko?.

 

Pokud byste to rádi probrali více do detailu, klidně mi napište nebo zavolejte.

Jan Rada

rada@akprp.cz                                                  

777 037 905

Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace